Hem arribat a l'últim cicle de primària i estem il·lusionats amb el món que s'obre davant nostre.







Gaudiu amb nosoltres de les nostres activitats, opinions i sentiments.















dimarts, 28 de maig del 2013

LES JORNADES CULTURALS PELS NENS I LES NENES DE CINQUÈ

Com deien els companys de 6è, aquest curs s'ha treballat envers l'eix transversal de l'escola “Cuidem el nostre planeta” i, durant la setmana cultural, hem anat fent diverses activitats relacionades.

El dimarts vam fer una guardiola porquet, reciclant les ampolles i cartronets de paper de vàter que havíem anat portant a l'escola prèviament. Ens ha costat fer-les, però ha estat divertit i el resultat no ha estat gens malament.






Dimecres vam fer una gimcana, també relacionada amb l'eix transversal, on a part de córrer i repassar conceptes treballats, havíem de fer molta memòria i saber fer un bon treball en grup per tal d'aconseguir allò que se'ns demanava.











Aquest trimestre, a l'assignatura de català, havíem estat fent uns contes, per grups. Dijous vam anar, grup per grup, a explicar els nostres contes a la classe dels nens i nenes de 6è. Al principi ens feia molta vergonya, però va ser una bona experiència.








Finalment, divendres, vam fer la cloenda de la setmana cultural, on les nostres famílies estaven convidades a veure'ns cantar la cançó que havíem estat treballant a l'àrea de música i a visitar l'exposició del recull treballs i manualitats que hem anat fent.

El Marc (5è B) i la Yanaina (5è A) van llegir els seus poemes, que van ser guanyadors als Jocs Florals. També vam sortir a recollir un premi per a la classe, de 5è A el Cándido i l'Andrés i de 5è B el Yeray i la Sofia. 











Tot i que els nostres companys de 6è ja han posat imatges de l'exposició, volem ensenyar-vos com quedaven de bé els nostres porquets!


Aquestes són algunes reflexions d'alguns dels nens i nenes de cinquè:

SergiM'ha agradat fer una setmana diferent, on hem fet una manualitat, una gimcana, l'entrega de premis, etc. 

Ivan: M'ha agradat que no vam fer classe normal durant gairebé tota la setmana. La gimcana em va agradar molt.

Olaya: M'ha encantat i ha estat divertit.

Dalila: M'ha agradat molt, però amb la gimcana vaig acabar esgotadíssima.

Isabel: El que més m'ha agradat ha estat la gimcana, però en general tot ha estat molt bé.

Marc: Va ser molt xulo perquè ens vam saltar les classes i vam fer el porquet. Quan la Montse va parlar no s'escoltava gaire bé, però va estar bé. 

Najat: M'ha agradat el joc de la terra, però no m'ha agradat tant haver de fer el conte. M'agradaria fer més setmanes com aquesta. 

Iker: El que més m'ha agradat ha estat la gimcana i el que menys la cançó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada