Hem arribat a l'últim cicle de primària i estem il·lusionats amb el món que s'obre davant nostre.

Gaudiu amb nosoltres de les nostres activitats, opinions i sentiments.

dijous, 30 de maig del 2013

COLÒNIES DE SISÈ A CALA GIVEROLA

Dimecres 29 de maig:

Vam sortir de l’escola a les 9:30h aproximadament, i després d’un viatge tranquil i amenitzat pels nens de sisè, vam arribar al voltant de les 11:15 a cala Giverola.

Els nens/es van esmorzar, van deixar les maletes a les habitacions, que són petits apartaments, i amb el banyador posat vam anar a les piscines a fer la prova d’aigua.

Tots naden super, super beeeeeeeeé!!!!!

Per cert, les piscines exteriors són una passada, al costat del mar, amb una vista impressionant.

Després vam anar a canviar-nos pel dinar.

Com menjaven tots!!!

A la tarda, un cop van desfer les maletes, van posar la roba i totes les seves cosetes per tota l’ habitació, vam fer una petita excursió, fins arribar al tir amb arc, tot i que va ploure a bots i barrals, ho vam poder fer, i després l’hotel molt amablement ens va deixar estar a la zona de relax, una piscina amb aigua calenta, que ens va venir molt però que molt bé.

Un cop acabada l’activitat, cap a les habitacions a posar-se ben arregladets, i a sopar que després venia la festa.

Vam estar fins a les 11:15 ballant, il·luminats amb llums de neó, davant d’uns super-pantalla, seguint els passos del Just Dance 4.